Läsarstilen #13

Idag är det 17-åriga Denice tur att visa sin outfit, hon driver bloggen; www.denicem.blogg.se

Jacka - chique.se
Halsduk - H&M
Skjorta/blus - Gina tricot
Jeans - ZARA
Kängor - DNA
Väska - H&M

Denice inspireras inte av någon speciell person utan hon inspireras mest av folk på stan, olika bloggar och tidningar.

Så där ska man klä sig om man vill vara vardagschic't cool. Kängor, stuprörsjeans, löst åtsittande linne, skinnjacka, en stor mysig halsduk och ett leende på läpparna såklart, det kan inte bli bättre än så! Eller jag som älskar att bära hatt skulle nog gjort det, men nu är ju som tur är inte alla som mig :) Jag skulle också vilja ha ett par liknande kängor som Denice har som man kan bära till vardags, jag får leta vidare..

Vill du också visa upp din outfit på min blogg? Läs om hur du går tillväga HÄR.




Kommentarer
» anna

fin outfit :)

vilken grym design du fått :D

» Sanna

Sv: Tack snälla!

» Linda

Wohooo! Designen blev asbra :D Inbjudande liksoom


Kom ihåg






Trackback