In my new jacket

Så himla glad och förvånad jag blev igår! När jag beställde skinnjackan från H&M's webshop stod det att den skulle levereras till mig v.37 vilket är nästa vecka, men sen när jag var inne på "Min sida" på deras hemsida stod det att leveransen försenats och att jag nu inte skulle få den förrän v.39 vilket är i början på okt. Jag blev rätt besviken på det och mejlade till dem och frågade varför det var försenat och fick till svar att deras leverantör inte klarar att leverera på utsatt lovad tid. Men sen igår fick jag en avi från H&M och tro't eller ej men min jacka hade kommit, t.o.m veckan innan deras första utlovade datum.

Jag tycker om den himla mycket och tycker den var finare i verkligheten är på bild! Dessutom var den nedrans skönt fodrad inför hösten! Jag ångrar mig inte en sekund, 299 kr var den helt klart värd!

Så här ser jag ut idag och här ser ni dessutom jackan.

Skor - Din sko (149 kr)
Jeans - Second hand (25 kr)
Skärp - Second hand (10 kr)
Skjorta - Second hand (20 kr)
Halsband - Gjort själv
Jacka - H&M (299 kr)
Hatt - H&M (79.50 kr)



Kommentarer
» ana

snygg outfit!

» clara

vilken storlek är jackan?

skitsnygg jacka verkligen :D mycket snyggare i verkligheten ju än på hemsidan :)

Snygg!

» jenny

väldigt snyggt

åh den jackan är så himlans fin! har beställt hem en likadan, fst den kommer inte forens v. 39.. :/

den är riktigt snygg och den ser verkligen himla skön ut :D

Nice! Kankse ska ta och köpa den då :)


Kom ihåg






Trackback