Imorgon är det loppis och bio som gäller!




Imorgon ska jag upp tidigt för då ska jag på loppis. Hoppas jag hittar några godbitar. Har ju fortfarande inte visat allt som jag köpte förra helgen.. har kvar att visa en kofta, en smyckeshand och en tröja, tror det var det. Till veckan kommer även kläderna jag auktionerade hem från seconds.se i veckan, en glansig skinnkjol (som tyvärr kan vara för liten, men den var billig så jag chansade) och ett par hängselsbyxor (eller hängselshorts kanske jag ska säga). Sen väntar jag även på min skinnjacka med päls (fejk och fejk) från H&M som dyker upp om ca 2 veckor. Ser väldigt mycket fram emot allt :D

Imorgon ska jag och bröderna dessutom gå på bio! Vi ska se Toy story 3, haha längtar! Jag gillar verkligen första och andra filmen så jag hoppas den här också är bra. Någon av er som har sett den? Hur var den? ÄNDRADE PLANER.

Nu ska jag faktiskt krypa i säng, för en gångs skull kommer jag mig i säng i tid, wow!
Kram



Kommentarer

Nu har jag laggt upp bilder på en av dina outfits som tack! =D



Kram Theres

trots att du har ändrade planer vill jag ändå säga att Toy Story 3 är en riktigt rolig film, var och såg den i onsdags :) tycker man om ettan och tvåan kommer man tycka om 3an också :D


Kom ihåg






Trackback