I'm walkin' on sunshine

Muuuums.. Just nu sitter jag och äter godis som blev över igår till frukost/lunch, dock borde jag kanske få i mig nån riktig mat också (än om det här är godare). Idag var jag och mamma på loppisen i Suckarnas gång igen! Vi blev helt paffa när vi kom dit för det var nästan inga utställare, typ 10 st eller nåt MEN det hindrar oss tydligen inte från att shoppa. Nej nej. Jag kom hem med en ny skjorta, långkjol, armband, lös (fejk)pälskrage, väska och en tjocktröja, tror det var allt. Nä, en film också! Ni får se några av grejerna sen så håll er uppdaterade :)

Idag invigde jag en väska som jag köpte på en loppis förra helgen för 15 kr, gillar den väldarns mycket!


Skor - Second hand (50 kr)
Shorts - ?? gamla som attan!
T-shirt - Second hand (10 kr)
Jacka - H&M (299 kr)
Hatt - H&M (79.50 kr)
Halsband - Gjort själv
Örhängen. Second hand (10 kr)



Kommentarer

sv: nepp, vi vet inte vad det blir för kön, vill ju ha överraskning :) Men jag har hela tiden trott p att det blir en pojk medans josé tror att det blir en flicka. Vi får se vem som hade rätt.

trist att det inte var så många utställar epå loppisen, men kul at ni hittade en massa ändå!

Gillar väskan!!! :)

» Diana

Älskar väskan jag med! Har faktiskt letat efter en liknande :) sv: Okaj, e den nyaste säsongen av GG bra då? =) Gillade nog första säsongen bäst tror ja :)


Kom ihåg






Trackback