Har pysslat lite..

Hejsan! Som tack till Josefine som gjorde min design tänkte jag göra ett smycke till henne. Jag frågade vad hon gillade och fick till svar att hon ville gärna ha ett halsband som skulle vara mellanlångt eller kort, det fick gärna vara i den "klumpigare" modellen och hon gillade färgerna svart och silver. Satt och funderade lite tills en idé ploppade upp i skallen.

Efter att ha gjort halsbandet blev jag väldigt nöjd, ja så nöjd att jag var tvungen att göra ett liknande till mig själv. Här nedan ser ni halsbandet som jag själv behåller, Josefines ser ut nästan så här, det är bara några detaljer som skiljer sig åt.

Vad tycker ni?



Kommentarer
» anna

riktigt fint.

Riktigt riktigt snyggt! =D

Riktigt riktigt snyggt! =D

» Ivana

fint! duktigt du är!!! =)

alltså du är så grym Jennilie! Galet snyggt! :))


Kom ihåg






Trackback