Den vadlånga längden

På den senaste tiden har jag mer och mer fastnat för den raka vadlånga klänningen, jag tycker det är nedrans snyggt! Haffade åt mig en som jag fann på tradera för två kr, dock i färgen beige men inget fel med det, jag gillart! Den är dessutom lite transperant vilket ger +poäng. Än om jag nu har en i beige skulle jag gärna se en svart lagomt transperant hängandes i min garderob med. Se bara så snyggt brudarna nedan har matchat den, har även hittat några varianter till budgetpris.




Klickade mig in på Monki's hemsida och såg att de hade massor av snygga vadlånga klänningar!! De fanns i flera färger, alltså inte bara dem jag visar nedan, väldigt fina priser också.


Pic. 1. Stockholmstreetstyle 2. Lookbook? 3. Amanda Brohman



Kommentarer

allt bra med dej idag ?? :D

Det är väl tur det att vi är olika :)

Jag tycker också att den raka långa klänningen är riktigt snyggt men kan inte ha det själv så jag får dregla efter andra tjejer. Eller ja, det kasnke lät lite fel, men du fattar haha

sv: ja verkligen!



jag tänkte på en sak, du skulle inte vilja skriva ett inlägg om hur det går med din rehabilitering och så? :)


Kom ihåg






Trackback