Min sommar i ord och bilder..

Nu när hösten är här hade jag tänkt sammanfatta min sommar så kort som möjligt, dock blev det en hel del bilder men ni överlever nog :)

I slutet på maj och i början av juni var jag uppe i norrland och hälsade på all släkt och vänner. På bilden sitter jag i en båt med farmor (som tar bilden) i en sjö vid deras (farmor och farfars) stuga där jag spenderade i princip alla lov då jag var yngre!

Hann som sagt även med att träffa vänner, här Sara :)

När jag kom hem igen pysslade jag lite vilket resulterade i två "smyckeshållare".

Jag deltog i en look a like tävling och bad er om röster, hihi.

Jag och mamma fotade lite kläder till hennes webshop.

Sedan spenderades flera dagar vid havet där vi solade och badade. Jag och sötaste lillebror!

Den 29 juni tog jag bussen upp till Sthlm där jag och Therese skulle träffas och tillbringa 10 dagar med varandra.

Vi hade VIP biljetter till Twilight fan event den 21 juni där Taylor Lautner och Kristen Stewart fanns på plats och oj vad kul vi hade!!!!!!

Nån dag senare var vi på Gröna lund och roade oss :)

Eftersom vädret var hur fint som helst spenderade vi ett par dagar vid vattnet där vi solade och badade och hade det allmänt trevligt!

Det blev midsommar så vi gjorde oss varsin midsommarkrans.

Den 28 juni när vi låg och solade vid vattnet fick jag ett samtal att jag var en av look-a-like vinnarna!! Då blev vi glada! :D

Priset fick vi uppleva dagen efter, en natt på hotell och biljetter till förhandsvisningen av Eclipse.

Eftersom vi inte visste att jag skulle vinna tävlingen hade vi redan bokat och hämtat biljetterna till den vanliga premiären av Eclipse den 30 juni så då blev det till att se den ännu en gång. Dagen till ära klädde vi upp oss lite.

I början på juli åkte jag hem igen och spenderade de soliga dagarna med familjen.

Var även med i tidningen några gånger.

Eftersom vi haft gäster precis hela sommaren blev det till att äta ute nu och då.

Jag blev brun men tyvärr försvann färgen så snabbt att jag knappt hann blinka..

Sedan var jag ju förstås på en hel del loppisar där jag fyndade som bara den!

I slutet på juli kom min vän Hanna ner till mig och hälsade på.

Vi var ute och dansade en kväll därav svettiga töser.

Och så var vi i Malmö en dag.

Vi tog fin fina bilder på oss :D

I början på augusti åkte familjen till Köpenhamn för att tillbringa några dagar där tillsammans :)

La familia.

Dock fick jag åka rätt mycket rullstol då jag bara blev sämre och sämre i ryggen..

Efter att vi kommit hem hann vi bara vara hemma några dagar innan jag, mamma och Andreas åkte till Köpenhamn igen för att gå på modemässan!

Sedan fotades jag i mammas smycken, bilder som skulle ut på hennes hemsida.

Och jag avslutade sommaren med att pyssla ännu lite mer, gjorde ett gäng korshalsband.

Ungefär så där såg min sommar ut. Förutom att jag haft grymt ont i ryggen och bara blivit sämre och sämre så var det en nedrans bra sommar!



Kommentarer

Fina bilder <3 Nedrans vad kul vi hade i sommar bejbi ;) men sluta ha så tur i alla tävlingar ;P fast tack för att jag fick följa till italien i den tävlingen haha ;D

åh saknar stockholm! så himla underbart va det. allt var så jäkla lyckat o vi hann ju verkligen med allt =D

Babyhoe: Tack och ja det var så himla kul att du kunde komma ett par dar!!! :D Haha ja du ska ju vara glad att jag har tur i tävlingar!! ;) Puss bejbi!

sv: thanks :)



Jag måste erkänna att jag är lite avis att du fotats ihop med han från twilight ;) oså är du sjukt lik hon tjejen i den filmen också, gosh!


Kom ihåg






Trackback