DOLLYBLOND.SE

Jag har förut tipsat om den här brudens blogg men tänkte att det var på tiden att göra det igen! Frågar du mig slår hon alla modebloggar, Elin Kling, Fashiontoast, Wheredidugetthat osv. Dollyblond vågar sticka ut och hon tänjer på gränserna, hon är en stilikon att se upp till! Om jag ska vara helt ärlig har jag till och med en mapp på datorn där jag sparar hennes outfits (dom jag gillar) så jag sedan kan inspireras när jag vill. Här är några få av hennes snygga outfits!




Vad tycker ni?



Kommentarer

Ja OTH e bäst! :D åååh, har det kommit, då måste jag ladda ner det, nu nu nu ! :D



jo men precis, ibland hittar man riktiga gobitar där man minst anade det (=

såg nyss avsnittet, åååh va bra det var :D och hon tjejen som sjöng så bra, vilken jävla röst och låt! grym! lagt upp den i mitt senaste inlägg (= , spännande också nu när det är hon som haley snackat med!


Kom ihåg






Trackback