Frossa i snygga skor

Ibland skulle man ju kunna tro att min blogg har gått och blivit en skoblogg, men så är det ju inte, bara till några procent :) Var nyss inne på några webbutiker där jag fann super duper snygga skor som väcker ett mycket farligt ha-begär hos mig...





  1. Vivistyle.se, 699 kr
  2. Vivistyle.se, 699 kr
  3. Vivistyle.se, 599 kr, Melba.se 549 kr
  4. Vivistyle.se, 599 kr, Melba.se 549 kr
  5. Vivistyle.se, 699 kr
  6. Vivistyle.se, 599 kr

Mest gillar jag nummer 5 och 3 men om jag skulle beställa några skulle det nog bli nr 5, möjligen nr 4, jag tror att svarta skulle vara med användbara än röda faktiskt. Och dom där (nr 5) svarta klumpskorna kan jag bara inte sluta tänka på, enda sen i våras när dem kom ut har jag velat ha dem, snacka om de perfekta "klumpskorna"! Puss på underbara skor!



Kommentarer

Omg vilka snygga skor! Love all of them! :)


Kom ihåg






Trackback