Sno stilen från Andy!

Andy driver bloggen Stylescrapbook som jag starkt kan rekomendera då hon har en förjäkla snygg stil och bilder i bra kvalité! Då jag såg bilden på henne här nedan var då jag bestämde mig för att klicka hem kjolen från H&M. Det är ju inte samma grön färg men det spelar ingen roll, den är grön i alla fall, och snygg! Jag valde även att ta min en storlek större (medium) så jag skulle kunna ha den i midjan utan att den skulle bli för kort. Idag fick jag hem mina grejer från H&M och däribland kjolen och den är skitsnygg och satt riktigt bra!

Har gjort ett litet kollage med grejer som liknar Andys ifall någon vill sno hennes stil ;) Second hand skärpet hittar ni förresten här.






Kommentarer
» bitte

snyggt!!

Snyggt kollage, gillar verkligen hennes gröna kjol.

grymt snyggt ju! slår vad om att du är skitsnygg i kjolen =)


Kom ihåg






Trackback