Par nummer 5

Vissa skulle nog kalla mig skogalen och jag kan inte göra annat än hålla med. Jag tycker skor är det roligaste man kan handla!

Efter bankärendet idag gick vi som snabbast in på en skoaffär och jag kom ut med en påse därifrån, ja den var ju självklart fylld med ett par skor. Dock inga speciella utan ett par svarta skor som ser ut exakt som Converse förutom själva Converse-loggan. Jag har aldrig förstått mig på det där med att betala massa extra bara för märket. Okej om det är så att grejen har bättre kvalité, men om inte så är det bara slöseri med pengar om det finns kopior i samma kvalité fast till en mycket billigare peng. Jag ser hellre att jag får mer för pengarna!


Jag och mina fina kryckor, haha.

Var bara tvungen att be mamma knäppa nån bild på finaste lillebror som blev så cool i sin nya tröja och hatt (med nitar för er som inte ser det). Han valde själv kläderna och blev såå nöjd!

Trevlig fredagskväll på er.
KRAM



Kommentarer

blir alltid så glad när jag ser lillebror din, han är så söt :)

Åh vad gullig brorsa!

Anonym- Den sötaste, finaste och bästa! :)


Kom ihåg






Trackback