På jakt efter skor..

Hejsan! Jag hoppas allt är okej med er och att ni haft en bra start på helgen! För några veckor sedan skrev jag ju det att ett av mina favoritskor har gått sönder och de går tyvärr inte att laga (snyft!!) så nu är jag på jakt efter ett par liknande. Jag har kikat lite snabbt på nätet och hittat ett par kandidater som jag skulle kunna tänka mig..


Mest gillar jag nog de varmfodrade från Din sko som kostar 799:- och 399:-, de från Deismann gillar jag också en hel del om man viker ner kanten som på de från Din sko.

Det enda jag tänker är att kommer jag ens kunna gå i dessa skor? Det är ju ändå en liten klack och jag vet inte riktigt när jag får överge mina gympadojjor (pga av ryggen). Har även kikat lite på platta skor då jag hittade dom här nedan som jag kanske skulle kunna tänka mig..



Har ni några ni gillar lite extra?



Kommentarer
» Karin

Av de med klackar var de från Din Sko för 499 och de från Skopunkten för 349 snyggast tycker jag, annars gillar jag de svarta kängorna från Skopunkten utan klack.

» Ivana

jag gillar all de från DinSko...rikrigt sköna! =)

samma favorit som du! dom från din sko för 799!


Kom ihåg






Trackback