Nya röda tillskott

Ni trodde väl inte att jag skulle skippa second hand shoppingen bara för att jag legat på sjukhus och nu ligger hemma nyopererad..? Nej nej, trodde ni det så hade ni fel! Jag skickar bara mamma istället att göra det åt mig ;) Haha. Nä, hon ställer faktiskt upp frivilligt. Redan dagen efter operationen då tårarna fortfarande rann av smärta var hon och second hand shoppade lite grejer åt mig som jag kommer visa lite eftersom, även idag kom hon hem med nya grejer. Här nedan har ni två röda favoriter! Vantarna gick på 5 kr(!!) och ryggan på 25 kr!!


Tack mamma för att du köpte dessa grejer och tog bilderna.

Med mig går det fortfarande sakta men säkert framåt. Dagligen känner jag en liten förbättring och nu har jag även börjat gå lite utomhus, sååå mycket trevligare än att träna genom att gå fram och tillbaka från vardagsrummet till köket 5-6 gånger! Kram.



Kommentarer

skönt att höra att det går åt rätt håll för dig :)

» anna

kul att det går framåt :) ha tålamod bara!

läckra!


Kom ihåg






Trackback