Några svar på era frågor..

För att inte göra inlägget alldeles för långt delar jag upp svaren i två inlägg och här kommer det första.


Dina bilder verkar vara i bra kvalitet. Redigerar du de innan eller är din kamera så pass bra att du inte behöver? Om det är det sistnämnda, vad har du för kamera? :)

Först och främst, tack! Jag redigerar nästan alla mina bilder innan jag lägger ut dem på bloggen. Är dock inget geni på det där med redigering så det blir enkelt i gratisprogrammen Picasa3 och Photoscape. Oftast stärker jag bara kontrasterna och ljusar upp bilderna lite. Jag fotar (eller mamma) med hennes Nikon D40.


Ni har ju flyttat, och vad jag kan se har ni hamnat i paradiset. Men för att trösta oss som är kvar här i norr - finns det något du saknar med Norrland bortsett från det självklara svaret vad gäller närheten till släkt och vänner? Kramen!

Här nere blåser det väldigt ofta och rätt mycket så jag saknar fler blåsfria dagar! Förutom det kommer jag inte riktigt på något. Eller ja, det skulle vara vårat stora fina hus :) Kram!


Hur mår du? Kram<3

Jadu jag mår helt okej! Lite jobbigt efter operationen, men jag kämpar på :) Kram!


Du har en väldigt fin kropp. Jag undrar hur du gör för att hålla dig i form? Brukade du träna mycket innan du fick ont i ryggen? Och om du har något tips till hur man bygger mer muskler?

Men tack!! :) Jag har aldrig gått i någon sport men innan jag fick problem med ryggen joggade jag en hel del och jag måste säga det att jag hade rätt bra kondis på den tiden! Efter ryggproblemen var det slutjoggat för min del men jag kunde gå snabba promenader och då menar jag snabba så jag verkligen fick upp flåset och blev svettig. Promenerade varje/varannan dag ca 1-2 timmar och det gick och kändes riktigt bra. Men sen blev tyvärr ryggen sämre igen så jag var tvungen att sluta med även det och nu det senaste året har jag inte kunnat träna på något sätt. Så vad gör jag för att hålla mig i form..? Jag ligger i sängen flera timmar per dag, äter alla måltider man ska och på helgerna trycker jag i mig onyttigheter (och nu efter operationen även på veckan).

 

Eftersom jag är usel på träning så har jag inget tips på hur du bygger muskler förutom det självklara, att träna. Men sök efter såna bloggar, det borde finnas en hel del.

 

Så, resten av svaren dyker upp om någon dag!




Kommentarer

Nej jag håller med :P det var inte riktigt min smak haha ^^

kram och krya på sig :)


Kom ihåg






Trackback