Lätt som en fjäder

Har man en gång tatuerat sig så är det väldigt lätt att snabbt bli sugen på en ny, så blev det för mig så jag tatuerade mig än en gång. Men vad sägs om tredje gången gillt? Jag SKA ha en tatuering på ena handleden innan jag blir gammal och måste säga att jag tycker det var himla fint med en fjäder som Lisa visar på bilden, än om den är fejk. Har dock mest varit inne på en fin liten text eller bara något ord. Dock kommer jag lämna platsen på handleden fri ett par år för om jag nån gång skaffar barn skulle jag nog vilja tatuera in deras namn eller en symbol som symboliserar dom där. Det känns bättre så än att bara göra något hastigt som med de andra två, fast jag gillar ju dom med och båda har en tanke bakom sig men jag tror ni förstår vad jag menar.



Himla himla fint..



Kommentarer
» Ellie

Frän header:)


Kom ihåg






Trackback