Läsarstilen #20

Idag är det 20 åriga Jeanette's tur att dela med sig utav sin snygga outfit. Ni hittar hennes blogg här: www.Jeanetteahlstrom.blogg.se

Leggings + halsduk - Gina Tricot
Tröja - Åhlens
Skor - Dinsko


Jag vet inte var jag ska börja.. Jag tycker hennes outfit är så snygg att jag knappt vet vad jag ska ta mig till!! Vill kopiera den rakt av, så snygg är den! Hennes leggings tycker jag var skitsnygga och dom där skorna från Din sko är ju.. gaaaaah, dödscoola! Många, många plus från min sida!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!




Kommentarer

Jobbigt att du fick ett bakslag men skönt o höra att det går framåt i alla fall. Trodde inte att du skulle vara sphär pigg ändå o orka sitta vid datorn. du är stark!

alltså dom skorna! så jäääkla fina! ångrar att jag aldrig köpte dom när dom fanns i butik haha :P

» CJ

Snyggt!


Kom ihåg






Trackback