Läsarstilen #18

Idag är det 21-åriga Elinor som bjuder på sin snygga outfit, hon driver bloggen; www.elinorfashionvintage.blogspot.com

Jacka - Second hand
Skjorta - Second hand
Mockashorts - Second hand
Skor - Minimarket
Väska - Moschino


"Jag får den mesta inspirationen från olika modebloggar som Anywho, Chicmuse och Columbine. Jag får också min inspiration från olika människor som jag ser när jag ute på stan. Annars så kör jag mest på det som jag tycker är snyggt och detsom känns bra."

Om jag såg den här bruden på stan skulle jag näst tintill stirra på hennes snygga kläder men speciellt på hennes skor som är to die for!!! Gaah, får ett måste-ha-begär när jag ser på dom. Gillar väskan också, jag är väldigt mycket för axelremsväskor om ni inte redan förstått det, hihi. Hela kombinationen är väldigt snygg, gillar den skarpt!



Vill du också synas på min blogg? KLICKA HÄR.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback