Grey fingernails and some glossy lipgloss

För drygt en vecka sen köpte jag ett nytt nagellack i färgen ljusgrå som jag testade någon dag senare. Tyvärr var färgen en blandning av ljusgrå och ljusblå men äh, det funkar ju ändå!

Var i samma veva inne på H&M där jag haffade åt mig två läppglans för 9.50 kr styck, haha ja ni läste rätt. Är lite smått osäker till den ljusare färgen men den mörkare gillar jag som attan! Ett fint fynd med andra ord!


Måste även säga att det är grymt att blogg.se har fixat så man numera kan tidsinställa sina inlägg, jag måste bara lägga det på minnet så det kan utnyttjas :)



Kommentarer

tyckte färgen på nagellacket var snyggt :)

läppglansen var billiga :D



håller med dig om det där med tidsinställda inlägg, tror dock inte att jag kommer använda det så mycket. men ska i alla fall testa det vid tillfälle :)

» Bunny

Tyckte färgen på naglarna så snyggt ut här på bild! :)

» Lina

Sv: Tack så mycket, alltid lika trevligt att läsa snälla kommentarer om ens fanart! :)



Det blev ju en riktigt snygg gråblå färg!


Kom ihåg






Trackback