En pälsjacka i fägen gul

Den här jackan i fuskpäls landar i min brevlåda nästa vecka. Det är den gula jag pratar om men jag tror att det är en likadan som tjejen på bilderna har på sig, bara i en annan färg. Jag hittade den på blocket och blev kär direkt, tycker den var riktigt cool! Jag ser den framför mig rätt enkelt matchat med svarta skinnbrallor, svarta boots, ett svart löst åtsittande linne och så en hatt, svart (såklart, höhö) och en mysig halsduk. Nä men jag tror den gör sig bäst till en helsvart outfit så den verkligen får tala för sig själv, eller vad säger ni? Har ni några outfitsförslag?



Längtar.

Vissa av er kanske tänker att det inte är så smart att köpa en gul jacka då den inte matchar så överdrivet mycket MEN jag har redan fuskpälsar i andra färger så jag kommer ju inte bära den hela tiden :) Här är mina andra fuskpälsar;



Nu ska jag kika på Kenza & Tyra show sen sova.
Kram kram :)



Kommentarer

sv : hehe tackar ;D

hej fin blogg! du har inte lust att vara så gullig å rösta på någon av mina klänningar? eller varför inte på båda två :) Här har du direktlänkarna isåfall http://www.yourmoda.se/klanning2010/?srch=juhani&id=14605 http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=14558 kraaam :)

gillar du kenza & tyra bättre än bella & tyra?

älskar jackan i mitten, skitsnygg!

sv. haha tyyst me dig, nu är snön iaf borta ;)



Den var riktigt läcker! (pälsjackan)

Sv: Nej, vi vet inte alls än vd det är för kön. Jag tror att det är en pojk, det har jag trott från första början så det bli bara att jag säger så :)



Tycker som du att det blir nog snyggast att matcha outfiten i helsvart så att det gula får lysa upp!


Kom ihåg






Trackback