Elin Kling

Gjorde ett litet kollage igårkväll med bilder på vår svenska stilikon Elin Kling. Hon har många plagg och skor som jag gärna skulle se finnas i min garderob! Högst på önskelistan står nog hennes asballa skinnjacka, hur snygg liksom!! Hehe och ja, jag gjorde det i paint, därav den grymma kvalitén.


Alla bilder har jag lånat från hennes blogg.

Måste bara få prata lite Idol nu när det dratt igång igen!
Vilka tre ser ni helst som etta, två och trea? Här är min lista: 1. Jay 2. Linnea 3. Geir. Alltså Jay, sån jävla ball röst han har, så himla grov. Näe, han ska banne mig vinna!



Kommentarer
» anna

älskar klings stil!



och om jag hade fått välja så hade jag sett jay och daneil i final! sjukt bra båda två :) trean kan kvitta, haha!

» Lina

Idol ja! Jays röst är ju magisk, vem skulle inte vilja ha den? Om man är kille, då.

Jag gillade Geir innan jag fick reda på att han är artist redan. Han har visst tävlat i Danska melodifestivalen, finska också om jag kommer ihåg rätt. Han är då ingen amatör, och jag tycker att Idol ska få fram de där blyga människorna med grymma röster som knäcker oss i tv-sofforna. Som Jay, Minna och coola Linnea.

Nej Geir ska vinna! Han är ju så sjukt bra och så himla sympatisk mot alla! :D Han är lätt bäst! :D :D

Hålle rmed om Jay! Älskar hans röst. Fett frän! 1: Jay 2: Elin 3: Olle

» Zara

Om du/ni gillar Jay så lyssna in hans band Von Benzo på Myspace ;)

Zara: Tack för tipset!! :)


Kom ihåg






Trackback