Ännu en dag fylld med second hand shopping..

Hejsan. Både igår och idag har jag varit på loppisar och inte kom jag hem tomhänt inte! Idag shoppade jag mest och jag är himla nöjd!

En stor halsduk som man antingen virar runt halsen eller kroppen 10 kr. Rosa (den är mer gammelrosa i verkligheten) oversizetröja 15 kr.



Hellång beige kjol 10 kr, beige halsduk 10 kr.



Vit virkad klänning 15 kr, oversizetröja 15 kr.



Silverskärp 5 kr, "indian"skärp (mönstret är gjort av pärlor) 5 kr.



Rosa halsband 10 kr, slokhatt (ÄNTLIGEN HAR JAG EN!!) 10 kr.



En stor väska som jag kommer använda som datorväska, 20 kr!


Så, vad tycker ni?



Kommentarer

Älskar oversizetröjorna! :D

» eemma

massa fint.

Vilka fynd, tummen upp gånger 10!

jättemycket härliga fynd som vanligt :)

tyckte verkligen om den svartvita oversize tröjan, det rosa halsbandet och den svarta väskan :)

var var det du var?

du vill inte sälja vidare din stickade klänning och tjäna lite pengar? jag är förälskad i den!

Karolina: Hmm kommer inte ihåg vad stället heter, men det är här på Österlen i alla fall :) Tyvärr (för dig) så vill jag behålla klänningen :) Men kul att du gillar den!

oj vad billigt! Super fina grejor! Vet du om butiken finns i stockholm? :)

Hej får jag köpa den virkade? ;) MVH

» Catja

Oh herre :D vad var det där för himla super second hand? Tänk om man ändå kunde hitta så där mycket fint


Kom ihåg






Trackback