Vilken j***a tur jag har ibland..

Den senaste tiden har jag haft sån tur då det kommer till shoppingdelen. De mesta jag har velat ha har jag fått tag i till riktigt bra priser, det mesta second hand. Ni vet ju vid det här laget att jag suktat efter en "fluffig" och mysig pälsjacka ett tag nu och tror ni inte att när jag klickar mig in på seconds.se så är det en tjej som lagt ut en EXAKT likadan som jag vill ha, den var dessutom i min storlek och köp nu priset låg på 300 kr! Jag köpte den på en gång innan någon annan skulle hinna. Vilket flyt jag har.


Det är den här eftertraktade fuskpälsen jag pratar om. Åh vad jag längtar!



Pics. Emsedge, Wheredidugetthat, Stockholmstreetstyle, Google.

Dock så har jag brutit mitt köpstopp så i och med det ska jag rensa lite i garderoben som jag sedan sätter ut till försäljning. Men det behövs för det ryms inte så mycket mer i mina garderober, hehe.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback