Silver och Guld

I samma veva som jag letade fter leopardplagg till det föregående inlägget sprang jag på dessa silver och guldbrallorna på gina tricots hemsida. VILL HA! Så snygga! Jag tycker det är jäkligt läckert med sånna här byxor. Som Klingen matchat sina (än om dom är i en annan modell) skulle jag vilja matcha dom. Hot hot hot.




Update: Oops! Det stavas visst riksdaler, jag som alltid trott att det stavas rikstaler! Vilken tur då att det här typ var första gången jag skrev det :P

Update igen: Har hittat en brud som visar hur de ser ut i "verkligheten", klicka HÄR. Åh, dom var ju ännu finare än vad jag trodde, riktigt silvriga och apsnygga. Jag måste hålla fingrarna i styr..



Kommentarer
» Bunny

Jag hatar att de aldrig kommer ut i butik! Har längtat efter dem i flera veckor snart känns det som! Kom nuu! ^^

» berit

Riksdaler.


Kom ihåg






Trackback