Overknee

Sen overkneestövlarna blev inne förra hösten har jag inte sett en enda person matcha dem snyggt, inte vad jag kan komma ihåg iaf. Jag säger inte att jag skulle klara av det bättre själv men det är väldigt många (enligt mig) som inte bär upp dessa skor. Nyss snubblade jag över den här bilden på lookbook och jag kan för första gången se någon bära dem på ett snyggt sätt, riktigt snyggt dessutom! Jag vet inte om det bara sitter i hur hon matchat dem eller om det är att hon klär i dem, men +poäng till henne!



Om ni vet av någon som ni tycker matchat overkneestövlar snyggt, lämna länk :)



Kommentarer
» Bunny

Håller med om det där! :D

» tessi

http://www.fashiontoast.com/search?updated-max=2010-10-27T03:06:00-07:00&max-results=7



8:de sista bilden, snyyyggggt!

sv: tack så mycket :)



Precis. Man blir lika överaskad och förbannd (i alla fall jag ) när vintern kommer och man förbarmr sig över kylan, men vad kan man förvänta sig när man bor i sverige.

Tack så mycket, igen. Jag vet inte om jag är smalare men jag upplever det så, kanske bara känns så när man vart gravid och svullen. Men hur som hellst så känns det bra. Jag gick upp lite innan jag blev gravid, tänkte träna bort det men det hann jag ju inte med. Ska börja träna lite sen när hon klarar sig utan mig och jag klarar mig utan henne :) då trivs jag bäst.

jag är då inte dåligt avundsjuk på personer som du skall du veta. Har SVÅRT för att gå upp i vikt. Jag går upp i vikt bara på ångorna av mat haha

men sålänge man mår bra ska man vara glad!



Tessi- Ja det där var faktiskt fint, konstigt att jag inte sett den bilden förut, jag som följer hennes blogg..


Kom ihåg






Trackback