Oh my Lita

Ingen av oss modegalna har väl missat de totalt sönderbloggade Lita-skorna i alla möjliga färger av Jeffrey Campbell? Var och varannan modebloggerska verkar äga ett par Lita. Frågan är bara, är dom verkligen så snygga? Jag tycker dom är balla och grymma men ändå lite ful/snygga, men skulle gärna äga ett par, frågan är bara vilken färg.. Svarta eller röda tror jag. Skulle du vilja ha ett par?

Dessa finns att köpa hos Henry Kole, LÄNK.


Varje dag strömmar det in outfits med dessa skor på lookbook där dessa bilder är lånade från, här ser man även några av färgerna de finns i.


Så, HISS eller DISS?



Kommentarer

sv man får ju något för det, något som är såå värt att smärta. Fast jag är tveksam och jag vill genomgå det igen ;)

Tack för dina sömnönskningar, de hjälpte! Inatt har hon sovit hela natten, förutom när jag väcker henne då det är dags för ny blöja och mat. och hon har sovit i insatsen till vagnen hela natten, hon brukar annars turas om o sova på våra bröst :)



Jag tycker skorna är rätt snygga, inte i alla färger dock.

Super Hiss. Jag tycker att dom är otroligt snygga! Me like, me want! =D

» Diana

Mjaa, som du säger, lite fulsnygga. Fast vet inte om jag skulle vilja ha ett par..Nästan lite för klumpiga för min smak tror ja :)


Kom ihåg






Trackback