Nytt till skosamlingen

Här har ni tre par skor som jag väntar ska trilla ner i brevlådan. Jag hade ju egentligen köpstopp men har sålt massor av kläder och sånt så då välkomnar jag glatt några nya grejer. Ut med det gamla och in med det nya, hihi. De som är nere till höger är det egentligen mamma som beställt men jag lär låna dem ibland jag med.

Dom HÄR skorna har varit ett av mina favoriter det senaste året och jag har använt dem väldigt ofta men tyvärr så har dem gått sönder, det går att sticka ut stortån ur ena skon så dom är bara att slänga. Jag är därför så himla glad över skorna här överst eftersom dom är snorlika mina gamla, förutom att dom är i skinn då. Är även supernöjd med skorna till vänster från Vagabond, så jäkla snygga, jag ser framför mig hur jag ska matcha dom :)





Vilka tycker ni är snyggast?

Och just det.. Jag kom just på att jag har ju fått hem två par andra skor som jag inte har visat er, eller jag la ut nån bild då jag hade beställt dem men inte mer än så. Jag ska fixa bilder på dom nån dag snart.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback