Mysigt värre

Idag åkte min nya pälsmössa på som jag köpte igår på Kupan för 10 kr, den svarta tröjan jag har under ponchon köpte jag också igår fast för 5 kr, benvärmarna fick också följa med hem för 5 kr. Benvärmarna har en glittrig över- och underkant, tyvärr syns inte det på bilderna. Likaså med ponchon, den är glittrig den med!

Ni får ursäkta att bilderna är lite suddiga men så blir det då man ska fota när det egentligen är för mörkt ute och jag gillar inte att ta med blixt.



Skor - Bo Ohsslon
Benvärmare - Second hand
Jeans - Köpta i Berlin
Poncho - Second hand
Tröja - Second hand
Pälsmössa - second hand
Halsband - Gjort själv



Kommentarer

okej då ere nog uppehåll :)

snyggt!

ja den e ju underbar :) har faktiskt gjort en cover på den nu ikväll lite spontant om du vill lyssna :)



Det jag inte gillar var att dom inte höll det dom lova, dom lova oss massa grejer, hur mkt vi skulle tjäna, att statistiken skulle öka, vi skulle få hem massa produkter, ja massor. Men vi fick inget, jag tappa över 600 läsare, och dom förstörde min blogg-glädje. Jag ångrar så mkt att jag flytta från blogg.se, saknar det! nu måste jag betala varje månad, förstår mig inte på bloggmallarna och allt e bara konstigt

» anna

så fint!

sv: Åh tack, vad kul att du tycker jag är bra på att rita! xD



Jäklar vad snygg outfit! Ge mig halsbandet, det var verkligen superfint!! <3


Kom ihåg






Trackback