Leopardmönster pryder min ben..

Det var rätt längesen jag använde mina leopardmönstrade tights nu, mycket för att jag tycker dem är lite knepiga att matcha snyggt. Men idag bestämde jag mig för att låta dem pryda mina ben och jag tycker ändå att jag fick till det helt okej, jag är i alla fall nöjd! Har varit en sväng på en julmarknad men det var tyvärr inte så mycket att se där och dåligt av dem att inte spela julmusik, det är ju så man får stämning. Det kompenserar vi nu genom att spela julmusik på hög volym här hemma :)



Boots - Bo Ohlsson
Tights - Köpta i Schweiz
Fodral - Gina Tricot
Halsband - Gjort själv
Jacka - Köpt i London
Hatt - Köpt i Schweiz



Kommentarer
» carin

fin outfit, hur går det med ryggen? är den bra nu?

sv: haha yes, aa men som sagt är jag tjejen som byter, blev trött på den. haha

» Ivana

bra matchad!! gillar halsbandet! =)))

skit snyggt halsband :D

Älskar dina strumpbyxor! Ascoola.

Fin blogg ^^

snygga strumpbyxor xD

fin blogg :)

fin blogg.

vad gör du?:)

» carin

ajdå, det låter inte kul över huvudtaget! ush va synd jag tycker om dig, du kan inte ta p-piller som minskar mensvärk? för jag har ingen mensvärk längre pgr av mina ppiller.

jag hopppas verkligen du blir bättre snart med allt och inte behöver piller och sånt!

kram:)

supersnyggt!


Kom ihåg






Trackback