Läsarstilen #29

Felicia heter tjejen som idag visar upp sin outfit här på bloggen. Hon är 17 bast och driver bloggen: feliciapersson.webblogg.se.


Blazer - Second hand
Topp - Second hand
Svart halsduk som jag svept över mig - Lindex (köpt förra året)
Tights - Mammas gamla
Skor - Scorett
Stor ros-ring - Köpt i London
Liten ros-ring - Glitter


Ser ni så fint hennes tights matchar alla färgstarka löv..?! Nu när vintern är här och det ständigt är mörkt ute behövs det människor som klär sig i färgstarka kläder för att muntra upp stämningen och det är precis det som Felicia gör! Själv är jag nästan för feg, jag vet inte om jag skulle kunna bära upp en färgstark tröja OCH ett par färgstarka byxor/tights till det men hon gör det med bravur! Jag gillar kombinationen, både klädmässigt och färgmässigt, hur den röda tonen från tröjan kommer igen i tightsen. Himla fint! Och smart det där med halsduken för snyggt är det ju också. +++



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer
» anna

denna outfiten var fin tycker jag :)


Kom ihåg






Trackback