Läsarstilen #27

Då var det dags för Läsarstilen som Åsa får stå för idag, hon driver bloggen http://www.Imwithher.devote.se.



Åsa säger: "Jag inspirerades av höstkollektionerna och deras jord-toner när jag köpte / valde kappan, främst av Chloés höstkollektion och även tidigare kollektioner. Sedan fortsatte jag på samma tema och matchade med beiga tights och puder-rosa topp. Färger som passar bra ihop med nordisk blek hy som hör vintrarna till :)"


Jag tycker precis som Åsa att jordnära färger är superfina, speciellt när man matchar dem tillsammans. Jag tycker att hennes kappa var otroligt fin eller mer än så, skitfin! Modellen var var som klippt och skuren för henne och färgen, oooh. Och väskan skulle jag heller inte tacka nej till!




Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback