Värt..?

Jag är inne i en period just nu då jag bara vill shoppa shoppa shoppa.. Kanske för att det var grymt längesen jag shoppade sist (förutom det från nelly). Var inne på H&M's hemsida igår och hittade några billiga och bra godbitar (några av dem ser ni här nedan) som jag blev grymt sugen på klicka hem, tills jag såg leveranstiden! Den svarta klänningen t.ex skulle levereras i mitten på JULI, det är ju TVÅ MÅNADER liksom :O Några andra grejer skulle levereras i juni och det var endast en grej som fanns i lagret. Sånt gillar jag inte så då tog jag bort allting från varukorgen.

Nä, när jag beställer hem grejer vill jag ha dem inom en vecka, max 2 veckor om det är något jag verkligen vill ha, annars tycker jag inte riktigt att det är värt det.

Vad tycker ni är en lagom leveranstid?

Bilder från H&M's hemsida.



Kommentarer

Max 2 veckor. Inte längre tycker jag. :)

beror väl lite på vad det är, men neej inte mer än två veckor!

aha okej :D köpte du något fint?

Vi ska klara det, vi är starka :)



Max två veckors leveranstid tycker jag.

Håller med dig om lev tiden, ju fortare ju bättre!

Två veckor är väl ändå snigelpost?

Snygg den svarta klänningen var.

Ha det gott, Sussi

Jag tycker att den svarta klänningen var as snygg! LOVE IT!



Det är alldeles för länge och vänta så länge! :O


Kom ihåg






Trackback