Pysslat smycken #3

Lovade ju att visa er vad jag pysslade ihop för halsband igår och jag tänker hålla mig till det löftet. Inte nog med det, har även pysslat lite idag vilket resulterade i ännu ett halsband och en ring. Jag är riktigt nöjd om jag ska vara ärlig. Här kommer en härlig bildbomb på smyckena jag gjort.

Halsband #1, stort och färgglatt pärlhalsband med inslag av kedjor och remmar.


Halsband #2, liknar väldigt mycket det ovan men det här halsbandet är i mer jordnära färger och snäppet kortare, det har även fler rämmar än det ovan.

Smycke #3, en ring med glaspärlor och swarovskikristaller.

Och här har vi dem alla samlade.

Vill man ha ett extra stort halssmycke är det bara att bära båda halsbanden samtidigt, som på bilden nedan.

Så, vad tycker ni?

Jag känner att jag har kommit in i en liten pysselperiod- har saknat det. Ringen gick ganska snabbt att göra men halsbanden tog sin lilla tid eftersom jag har trätt alla pärlor på trådar, ja flera tusen pärlor, men det var värt det :)

Psst, för några dagar sen gjorde jag ju det här hals/axelsmycket också. Checka om du inte redan sett det.



Kommentarer

vilken häftig "taggig" blomma :D

älskar det färgglada halsbandet, hur snyggt som helst ju :D är dom inte tunga?

Hoppsan råkade skicka en tom kommentar :P Men måste bara säga att du är grymt duktig på att knåpa ihop dina egna grejer !! Fascinerande :)


Kom ihåg






Trackback