Picknick

Idag var det sagt att det skulle vara fint väder och det var det också, till en början.. Vi hade även bestämt att vi skulle fira mig lite idag eftersom jag flyger till Ume imorgon och blir borta över min födelsedag. Vi (familjen) hoppade i bilen och körde till Brösarps backar där vi slog läger (eller inte, vi bunkrade upp för att käka). Dock hade det redan hunnit bli molnigt som bara den och efter ett tag blev det lite hurvigt ute. Men vi hade i alla fall mysigt, dock åt vi efterrätten då vi kom hem igen för vi var överens om att det inte var så kul att sitta ute och frysa bara för att.

Broder och Moder :)

Nu ska jag börja packa (usch vad jobbigt och tråkigt).
Kram



Kommentarer

Såg dig i senaste FRIDA tidningen =)

Hurvigt? vad betydet det, blåsigt? Då fick jag svar på min fråga, att du inte fyller år idag. men när fyller du år?

Sov sött

Hej, besök gärna mitt tradera på H&M:s senaste Fashion Against Aids kollektion

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2265932


Kom ihåg






Trackback