OMG

Vilken fjortis rubrik jag fick till där ;P Har precis suttit och sett de nyaste avsnitten av One Tree Hill och Gossip girl. Du som inte vill bli spoilad, fortsätt inte läsa!

Vi börjar med OTH. Tycker det är grymt roligt att Haley är gravid igen och att Brooke och Julian äääntligen ska gifta sig, det var på tiden! Men slutet, herre min skapare, Quinn och Clay blir skjutna av psykopaten Kate, jag vill verkligen inte att dom ska dö, inte nån av dom för jag gillar dem så mycket och dom är så himla fina tillsammans, dock känner jag på mig att nån utav dem dör :'(

Sen går vi vidare til GG. Jag verkligen haaaatar Jenny, jag är så glad att hon sticker iväg nu, usch vilken människa! Åsså blev jag så sur på Chuck, varför var han med Jenny, och dessutom precis då Blair var beredd att ta honom tillbaka. Och Dan, vilken sits han är i nu, ska han bli pappa, haha. Slutet då, här blev också en person skjuten (vad är det med serier och pistoler just nu?), men Chuck, han får inte dö, jag verkligen älskar den karaktären, han kanske "bara" hamnar i koma eller något..

Spänningen är olidlig, dock var säkert det här säsongsavslutningar, måste kolla upp när nästa säsong börjar i så fall :)



Kommentarer

Sv. Jo det är sant!

» Emhi

Haha orkar inte kolla på sånt :)



Jaså? Men jag tycker absolut att du har fina ben! Ja just det, jättetråkigt med din rygg... kommer den bli bättre?



Fast än om du inte motionerar så som du önskar så har du ändå en toppenfin kropp :) Jag längtar tills jag gått ner lite i vikt så jag också kan springa omkring barbent som du :) Har för övrigt svårt att få solbränna så... jag är blekis året om typ haha :)

det låter bra :D det är bara bra med mig också!

klart du får, du kan få två om du är snäll ;) haha

Det var verkligen två helt sjuka avsnitt! hahah :D Jag är fortfarande i chock efter slutet av dom! :P



sv; tack så myyycket :)

» elin

Hej, nu säljer jag några plagg fr h&m:s senaste kollektion Fashion Against Aids. Besök gärna om du är intresserad, tack.


Kom ihåg






Trackback