Nytt i garderoben..

Idag hämtade jag ut mitt efterlängtade paket från nelly. Förväntansfullt öppnade jag paketet och spanade in mina nya grejer och bad till gudarna (eller inte, hehe) att de skulle passa och vara snygga på mig. Då jag kom hem testade jag allt och tro'r eller ej men allt passade!! Tröjan hade jag dock kunnat ta en storlek mindre då den här kanske var lite väl pösig men äh, inget som jag stör mig på så där överdrivet mycket.

Sen var ju alla grejerna snygga tillsammans också vilket jag inte riktigt hade tänkt på innan. Billigt blev det som sagt också, ca 350 kr betalades för skorna, kjolen och tröjan tillsammans (inkl. frakt), halsbandet har jag ju gjort själv, och bh'n är ett fynd från Lindex som jag köpte i höstas för 25 kr på rean.

Ps. Ni kan ju försöka att inte bli ihjälskrämda av min likbleka kropp :)

KRAM!



Kommentarer

Sv. Tack så väldigt! Kul att du gillar den :D

sv. puss på dig med (K)



SNYGGA KLÄDER! :)

Håller med, känns riktigt gammeldags, speciellt kungen, har ju är ju stiff som en trädstad.



Riktigt snygga kläder! Blev är det inget fel på o vara. är man fint blev, som du så tycker jag att det är skitsnyggt! Speciellt när man är brunett. jag är blev jag med men inte så jämt som du.

» Emhi

Kvittar om du är likblek, snygga ben har du och då spelar den ingen roll :) Orättvist :)

Wow, looking good!!! I love your haircut!

Sv. AHa okej :D Skåne är najs!

haha, alla säger att jag är lik honom :P

Cäcilia: I did'nt expect a coment from you to be honest, but thank you! I miss you and the kids a lot :)

sv: haha fasiken vad jag stakar illa! behöver nog gå om skolan några gånger, ursäkta! Ja, jag menar blek. v och k sitter ju inte invid varamdra, aja är man skicklig så är man :)

sov gott

» Tina

snygg topp och jag älskar ditt halsband!

kram söt


Kom ihåg






Trackback