Min dag.

Tack för era gratulationer :) Kommer dock nog vara väldigt dålig på svara på era kommentarer under min vistelse här, men jag tar tag i det då jag är hemma igen. Tänkte berätta lite hur min dag har sett ut.

Klockan 04.45 (!!) vaknade jag av att pappa kom insjungandes och med tårta, haha man var ju väldigt sugen på tårta så där tidigt ;) Sedan åkte jag motorcykel (wiiiie) till min morbror och hans familj där jag blev några timmar innan jag åkte vidare in till stan! Där strosade jag omkring tills Hanna fick lunch då vi gick och lunchade.

Hanna som har fått mega långt hår!

Moi.

Efter det strosade jag omkring ännu ett tag på stan tills jag träffade Karin, hon bjöd mig på födelsedagsfika medans vi satt och pratade.

Sen har det inte hänt så himla mycket utan nu är jag hemma hos pappa igen. På stan träffade jag även på andra bekanta ansikten. Jag har haft en himla fin dag måste jag säga och jag är så himla glad att jag är här uppe för jag har planer för nästan varenda dag tills jag åker hem nu. Det är så förbaskat kul att träffa mina fina vänner igen också, som jag saknat dem!

Shoppade även lite men glömde fota det så det kanske kommer upp nån annan dag.
Kram på er :)

Ps. Nu blir det lite sämre bilder eftersom jag inte har med mig mammas systemkamera + att det blir helt oredigerade bilder men jag tror att både jag och ni överlever med det.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback