Lördag

Igår var det party med brudarna som gällde och satan i gatan vad kul vi hade! Dagen spenderades hemma hos Sara med Hanna och Jenny och vi begav oss bland annat ut på tennisbollsjakt, man fick gratis inträde på krogen om man hade med sig en tennisboll ;)

 

Vi hittade oss några bollar.

Vi var hos Sara och fixa oss iordning, jag och Hannis =)

Haha, jag körde som på pussmunnen.. :P Här var vi på väg hem till Karin.

Hanna, jag och Karin. Så här ser det ut då vi tar massa bilder på oss :P

Så här såg jag ut under kvällen. Vi är ju lite smått speciella så vi ville inte bara komma dit med en ynka tennisboll var så vi gjorde halsband av dom! Vakterna blev väldigt imonerade.

Moi.

Hanna och Sara.

On the dancefloor. Jag fick dock ta det rätt lugnt med tanke på min rygg så jag fick dansa typ en låt, sitta och "vila" 2-3 låtar, dansa 1 låt, vila åsså höll det på så. Men det gick ju bra och jag mår då rätt bra nu med så :)

Vi fick oss en tiara av nån snubbe som vi turades om att bära. Det var någon som trodde jag skulle gifta mig och att jag var där på min möhippa..

Haha fick sämsta raggningsrepliken igår med "Alltså jag är förbannad på dig! Jag vill så gärna kyssa dig" Ehhm, hej då blev det för min del, haha!

 

Nä men det var en himla lyckad kväll och jag har saknat så mycket att vara ute och shaka med mina favvobrudar! Det kanske kommer mer bilder sen nån dag då jag fått bilderna från Hannas kamera också.

 

Ps. Glöm inte att det är morsdag idag :)

 

Kram!





Kommentarer

Vad roligt att läsa om hur kul du haft det! Snygg var du också!

Igentligen borde man ha med sig ett block ut och anteckna vad alla killar vräker ur sig haha

» Petra

Nu behöver jag verkligen din hjälp läs mera om det under rubliken frisyr hjälp.



Min kod:



Sommar

Lössen: 123456

» BabyH

ja damn vad kul vi hade! :) får göras om nästa helg kanske? :O :P och du får ge mig nååågra fler bilder sen, litw juh :P

Haha, första bilden är ju bara gaaalen! :))

supersnyggt halsband btw! :D

Hanna- Jo men du ska få alla bilder sen :D


Kom ihåg






Trackback