Håll i hatten!

Igår fick jag en kommentar från Denice som skrev att jag var med i det nya FRIDA numret. Jag fattade ingenting förren jag efter ett tag kom på att i januari nån gång skickade jag in outfit-bilder för "Min mode-vecka" som är en helsida i tidningen. Tro't eller ej men jag kom tydligen med! Pratade nyss med en på FRIDA som bekräftade det hela så hon ska skicka numret till mig (ni kommer kunna köpa det på torsdag). Dessutom får man en vinst, ett maffigt regn-kit från Didriksons och ett par stövlar från Nokian, kanske inte blir så använt från min sida men kan ju vara bra att ha, det var ju värt 1 900 kr så det är ju inte helt fel! :)

Tänkte bara berätta den roliga nyheten, vi hörs en gång till innan jag åker till flyget.
Kram



Kommentarer

nämen åh vad kul:D grattis^^

» jenny

nej vad kul :D!!!

Jenny- Ja det var himla kul =)


Kom ihåg






Trackback