Dante's peak


bildkälla

Då jag var mindre (omkring 9-12 år) älskade jag naturkatastroffilmer, likaså Kevin (äldsta brodern) så då vi hade myskväll, ja alltså familjen, blev det väldigt ofta att vi såg på filmer som handlade om vulkanutbrott och tornados.

Idag började Liam (yngsta brodern) prata om tornados så jag tyckte vi skulle hyra en tornadofilm! Tyvärr hade dem ingen sån, därimot hittade vi filmen DANTE'S PEAK (en vulkanfilm) som vi nu har suttit och sett.

Jag minns pyttelite från den här filmen eftersom jag har sett den en gång innan, ja då jag var där omkring 9-12 år, jag minns även att jag då tyckte att den här filmen var jätte bra. Nu hade jag inte för höga förväntningar, jag menar filmen är ju trots allt från 97 och jag var liten då jag såg den och då tyckte man det mesta var bra men jag måste då säga det, jag tyckte den var lika bra nu!! Satt som fastklistrad och spänd framför filmen :P Så jag kan rekomendera denna om du gillar sånna här filmer!

Nu ska jag se ett avsnitt av Lost sedan krypa till sängs, god natt :)



Kommentarer

bra film !! länge sen jag såg den..


Kom ihåg






Trackback