Världens bästa nagellack!

Jag är inte en sån som lägger ut så stora summor då jag köper ett nytt nagellack eftersom jag oftast vill ha i massor av färger och tycker många ändå har så dålig kvalité. För exakt en vecka sedan målade jag mina naglar bruna som ni kanske minns (ni kan läsa det inlägget här), det var med ett nagellack som var flera år gammalt, och då menar jag flera år, skulle tippa på kanske 5 år men ändå så var det precis som nytt, fortfarande helt flytande och fin i färgen. Nu en vecka senare är jag helt imponerad av det nagellacket!! Det var inte förren igår jag var tvungen att bättra på det lite men då var det bara ytterst på några naglar jag penslade på lite till färg annars har det hållit sig hur bra som helst!

Har nu kollat upp vilket nagellack det var och det var ett från Luminelle som är beställt från Yves Rocher. Jag klickade mig in på Yves och såg att de hade lite olika färger så nu är jag väldigt sugen på att beställa några, speciellt då de bara kostar 22.80 kr styck. Vill ni spana in dem klicka här.


UPDATE:
Har precis klickat hem dessa tre nagellacken; Skimrande korall, Månblomma och Glittrande röd. Det står ju på deras hemsida att frakten kostar 29.90 kr eller fraktfritt vid köp för minst 150 kr, mitt köp blev ca 68 kr men jag behövde ändå inte betala någon frakt. Jag vet inte om det är för att jag registrerade mig som ny kund och att detta är mitt första köp där eller så kanske det är för att det är så lätta produkter? Jaja, bra tycker i alla fulla fall jag, nu vill jag bara ha dom så snabbt som möjligt :D



Kommentarer

ååh,

stör mig så extremt på nagellack som knappt håller i två dagar.. sen alla de som tydligen ska vara bra, kostar ju alltid över 100lappen, och det har jag ingen lust att pröjsa för liite färg.. :o


Kom ihåg






Trackback