Eyecandy

Måste varna för lite nakenhet, men det har väl ingen dött av? Här kommer 10 snyggingar (det är inte i någon speciell ordning). Njut, haha! Just de, tryck på bilderna för att komma till källan.

Robert Pattinson, ja han är väl alltid snygg?!


Wentworth Miller, Prison break hunken.


David Boreanaz, helt klart snyggaste vampyren i Buffy, Angel.


John Mayer


Cam Gigandet, the bad boy från The OC och Twilight.


Kellan Lutz


Robert Buckley, charmören i OTH.


Justin Timberlake, i Alpha Dog var han ju riktigt snygg!


Jared Leto


Bryan Greenberg, från OTH.

Någon eyecandy som ni tycker fattas?






Kommentarer
» ANGIE

Ja det är ju sant! Men ja bättre sent än aldrig får vi väl ta och säga? ;)



Ja jag med!! När jag var klar med boken kunde jag knappt fatta att vissa delar var samma bok eftersom det hände så pass mycket haha ^^ så man kan liksom inte bara skära bort SÅ många scener :S



Ja "problemet" med Renesmee har jag också funderat som fan över! Det kommer nog bli den största utmaningen i filmgörandet hitintills? Jag vill nog också ha det som dig om det går att dem har ett riktigt barn där dem lägger dit datagjorda effekter. Kommer nog synas för mycket på henne om hon bara är datagjord, det är inte som med jacob & co liksom!

» ANGIE

Tror vi har lite samma smak i killar haha ;)

chad michael murray, mums ;)

Du missade Ryan Sheckler, men annars så :)

ojoj vilka snyggon ;)

chad michael murray, vin diesel, jake gyllenhaal..

En som inte fanns med va ju Matt Dallas!!

Den fina huvudrollsinnehavaren i Kyle XY



http://www.imdb.com/media/rm2141754112/nm1678720

» Sara

Brad Pitt som ung och George Clooney ;) Annars gillar vi Angel!

» BabyH

RAUWWWR!! ;)

» David

Kvinnor fattas! :)

BabyH: Eller hur, här är din önskade lista, RAUWR!



David: Haha ja kanske för din del men inte för min ;P

» Emily

Jensen Ackles och Jared Padalecki (A)

Många snyggingar, men vilken högst onaturlig och märklig ställning Wentworth Miller har på sin bild... vad väntar han på, typ. Ärligt talat så ser hans ansikte inklippt ut. Jared Leto är fortfarande supersnygg, jag gillade honom redan i en 90-tals-serie som jag inte minns namnet på, men Claire Danes var med också. :-)


Kom ihåg






Trackback