Uptown girl & en fråga till er

Oj vad klockan har sprungit iväg. Min dag har i alla fall varit riktigt skön. Var ensam hemma fram til 17.00 och vad har jag gjort idag.. Nja inte så mycket nämnvärt egentligen men jag har legat ute och solat, sett Chocolat och Uptown girl (som nyss gick på tv), jag har sett på Glamourama, några OTH avsnitt och ja, det är nog det jag har gjort, en riktigt slapp och skön dag alltså.

Förresten, tror aldrig jag frågat det här, hur tycker ni mitt hår var snyggast? Som jag har nu eller då jag hade i det röda? Då jag hade det röda tyckte jag att det var snyggt och väldigt mycket Jennilie och jag trivdes dunder bra i det, nu tycker jag dock att det bruna är så mycket snyggare och så här trivs jag allra bäst!! =)

Nu ska jag lägga mig och sussa för natten :) Svarar på era kommentarer imorgon.

Sov gott.



Kommentarer

Jag gillar båda, men nog mest det bruna du har nu.. =)



Kolla in tävlingen jag har på min blogg.. Du kan vinna en "retro plastic" klocka från runn.se.. =)

båda är riktigt snygga men tycker nog du passar allra bäst i det du har nu :)

Brunt passar väldigt fint på dig =)

» BabyH

du är hetast som du är nu, helt klart ;)

» Julia

Jag tycker att din hårfärg som du har nu är grymt snygg! Men du passade verkligen i det röda också ;D

Jag tycker den hårfärgen du har nu klär dig allra bäst, detv röda var också snyggt men du borde behålla de bruna :) Jag saknar mitt jätteblonda hår, färgade ju rött strax innan nyår. Tycker dock om att variera lite men jag tror jag trivs bäst i blondt :) Ha en bra dag!


Kom ihåg






Trackback