Tsunamis och bitande rävar.


Wow nu är det första morgonen på jag vet inte hur många veckor som jag inte kommer ihåg att jag har drömt minsta lilla. Vanligtvis brukar jag vakna och sen kommer alla konstiga drömmar tillbaka till mig som jag haft under natten, eller små delar av dem och ja, jag drömmer banne mig alltid konstiga drömmar. Jag drömmer minst en gång i veckan om stora vågor och tsunamis och det är alltid jag och lillbrodern Liam som är där och jag gör allt för att rädda honom vilket jag faktiskt också gör i varje dröm (som tur är). Nu har dock börjar drömma oftare om rävar och hundar som biter mig, bara den här veckan har jag drömt det två gånger + en gång till men då var den en dinousarie som bet mig.. Ja ni ser ju, haha.

I alla fall, hoppas ni får en fin drömlös dag :P



Kommentarer
» BabyH

haha du är rolig du sötunge! :P


Kom ihåg






Trackback