Till er utan bloggar..

Hej hopp!
Titt som tätt trillar det inte kommentarer från er läsare som inte har någon blogg. Jag svarar alltid på mina kommentarer men era blir ju rätt svåra att svara på så jag har en liten fråga till er som lämnar kommentarer och som icket har en blogg.. Då ni skriver en kommentar till mig, om jag skulle svara på den kommentaren genom att själv lämna en kommentar till inlägget ni kommenterat, skulle ni gå tillbaka och läsa svaret eller är det bara meningslöst?

Kram Jen!



Kommentarer

jag tycker det var en supersmart idé för ibland skulle man som ändå tycka det vore trevligt med svar och jag skulle absolut återvända och kolla svaret då ja :)

Babyhoe: Ja men då börjar jag helt enkelt göra så från och med nu, vill ju gärna svara er med så :) Ps, ska göra en ögongodis lista snarast ;)


Kom ihåg






Trackback