Självlysande?


Yes nu skulle man kunna tro att mina knalliga naglar är självlysande, kasnke är dom det? Något jag får kolla upp ikväll kanske. Nä men något jag är säker på är att mina naglar lyser, som bara den!

Update: Jag minns inte alls var jag köpte nagellacket men eftersom det är ett Depend nagellack så finns det nog att köpa lite här och var, under flaskan står det 57 om det nu kan vara till någon nytta. Sen måste jag säga det att nagellacket är värdelöst, målade ju mina i morse och det har redan börjat flagnat än om jag inte gjort något speciellt så det är väl ett lack som är okej för en kväll men inte mer än så.



Kommentarer

det är snyggt :) jag har ett liknande !

Snyggt! vart är detta nagellack inhandlat någonstans? :D

Läckert nagellack :O Jag har ett par liknande fast gula och rosa.

Vart har du köpt detta? :)


Kom ihåg






Trackback