Ögonbryn.

Många har ju rätt buskiga ögonbryn och måste noppa dem rätt ofta men för mig är det tvärtom, mina ögonbryn är pinnsmala och jag behöver i princip aldrig noppa dem. Jag har alltid haft smala ögonbryn som ni ser på bilden från då jag var 12 år och inte noppade ett enda "strå" men ni ser kanske också att de är helt formlösa. Då jag noppar mina ögonbryn tar jag bort kanske 2-3 "strån" från varje bryn för att de sitter som inte ihop med resten av brynet och sen är jag klar och detta gör jag kanske en gång varannan månad.

Det jag egentligen ville komma fram till var att jag skulle mer än gärna ha lite buskigare ögonbryn, inte mycket buskigare men bara lite mer, jag tycker mina är så himla smala efter "böjen". Jag fyller dessutom i mina dagligen så de är ju egentligen ännu smalare än vad de ser ut att va på bild.

Hm ja, det var väl det jag skulle ha sagt, någon som vill skänka lite strån till moi?! Haha.

Ps: Emma, berätta lite om din dröm?! :D



Kommentarer

tycker inte de ser så smala ut.. :)

svar: åh vilken tur! Ha en mysig fredag! :)

Hihi! Jag har också väldigt tunna ögonbryn- fast synliga- ungefär som dina! Har aldrig plockat dem faktiskt, men mittemellan så har jag ibland rakat bort stråna. Fast det är ju inte så snyggt egentligen... Sv: jag jobbar hela helgen, men ikväll blir det fredagsmys med sambon. Revbensspjäll o coleslaw. :-) Du då?

» Ëmma

haha, jag kommer inte ihåg så mycket men det var antingen jag eller någon annan som gick i dina skor och det var väldigt svårt för dem var så höga så ''jag'' var tvungen att gå jätte långsamt för att personen som gick i skorna skulle hinna med haha. lite konstigt men de var det enda jag kommer ihåg :)

Jag kan gärna skänka lite, är hårig som en apa!

du kan få massa av mig.. jag vill ha såna som du har på din 19 års bild..



damn va snygg du var i den frisyren du har där....



vet du nåt bra ställe i simrishamns om man kan få brynen plockade?


Kom ihåg






Trackback