Nu och då.

Är det något jag gillar att göra är det att jämföra och se hur man förändras. Bilden till vänster är tagen idag och bilden till höger är tagen nån gång i slutet av 08, början av 09 (tror jag). Då jag ser den sista bilden blir jag nästan lite sugen på att spara ut håret igen. Jag ångrar inte en sekund att jag klippte av mig håret men det kanske är dags för något nytt nu igen? Haha.

Nä nu ska jag inte hålla på och vela, jag gillar ju hur mitt hår ser ut nu, då kanske jag helt enkelt behåller det så ett tag till, sen växer det ju inte ut på si så där ett par månader,/något år ändå så ;)



Kommentarer

Älskar dina lockar på den högra bilden! Jag får aldrig til mina lockar!

svar: Haha!! jaa, jag märkte hur kommentaren bara blev längre och läängre.. Längre än jag fr början trodde att den skulle bli, hehe! Det går ju så mkt fortare att berätta det, än att skriva ner samma sak.. :p



Vad olik dig du var, men LIKA söt som nu!!!! :D


Kom ihåg






Trackback