Min dag

Vilken underbart härlig dag det har varit!! Vi har haft ungefär 15 grader varmt, helt galet! Jag och mamma drog i alla fall till kivik en sväng där vi vandrade omkring litegrann och hon skulle kika på blommor, men det var faktiskt mysigt, kolla bara på bilderna nedan.

Det är helt sjukt vad det blommar på vissa ställen nu!


Nu har jag hunnit med att se två nyckelpigor.

Jag vet inte vad ni tycker men jag skulle inte vilja ha dessa huvuden i min trädgård, såg ju bara läskigt ut!

Ni kanske tycker jag är tjatig angående alla dessa bilder på blommor men jag kan inte sluta, det är så himla svårt för mig att fatta att det redan blommar i massor så jag måste bara fota det hela tiden och visa er.

Dessa pics tog jag på Liams skola.

Jag såg årets första humla!! Tyvärr börja han flyga direkt jag böjde mig ner och skulle fota men ni ser ju lite iaf.

Nu ska jag lägga mig och läsa nya Klick! och sen ikväll blir det till att se Let's dance finalen :)
Trevlig fredag på er!



Kommentarer
» Emhi

Gud ja, det var dövarmt i Malmö, det kändes som sommar fast utan grönska haha!



Hur lyckades du bli statist i New Moon - och antar att du fick syn på Kirsten & Robert m.fl? :)

» Lina

Den första bilden ser lite lätt ut som att den är tagen ur en Sagan om Ringen film. Mycket fantasi känsla över den!

Nej, nu är jag avundsjuk - här i Stockholm ser vi fortfarande snö lite överallt. Vågar knappt ta på mig en vårjacka.

Snygging! Känns som att det är vår överallt förutom här! Har inte sett en enda blomma och det är mulet o nederbörd. Blä, vill också ha det lika vackert och skönt som du!


Kom ihåg






Trackback