Knytis

Har ganska precis kommit hem efter att ha varit borta ett par timmar. Mamma och jag var nämligen bjudna på ett knytis så vi åkte dit och hade det trevligt. Dock var det ju bara vuxna där, alla hade liksom barn osv men jag hade trevligt ändå, skönt att komma hemifrån ibland. En av dem som ordnade det hade fyllt år så vi gav henne en liten present dock glömde jag fota min fina inslagning, jaja.

Vi tog i alla fall med oss matmuffins som jag gjort (mamma gjorde peston) och dom blev goda, nästa gång vi gör dom ska vi dock he i en bit brieost så dom blir mer kletiga och saftiga. Receptet finner ni här. Vi ändrade det lite grann, bl.a genom att göra egen pesto som vi hedde i dom och vi skippade salamin.

Det bjöds på mycket mumsigt, bland annat spenatpaj (jag äääälskar paj), pizza, sallad med god dressing, våra matmuffins osv osv.



Kommentarer
» carin

ser riktigt gott ut! :)

sv: Ja så himla kul, men min mamma är verkligen, tråkig, hon säger nej du är för ung, jag är fan 17 om 1 månad. 5 månader isåna fall! :) Kram!


Kom ihåg






Trackback