Chic frukost


Tjao!
Nu har jag precis ätit frukost och läst lite i nya Chic som är min absoluta favorittidning. Förut var jag helt besatt av alla skvallertidningar och köpte väldigt många i månaden, jag tycker fortfarande att det är kul att läsa om kändisar fast nu läser jag inte så mycket utan jag kollar mer på bilderna och vad de har på sig och inspireras. Som sagt jag gillar Chic allra mest men även Fredag, Klick! och Glaze är några favoriter, just de, Sofis mode också!

Har ni några favorittidningar som ni brukar läsa? Och varför läser ni dem?

För att ta upp något annat jag gillar.. SAFARI - Fruktkvarg (ni ser på bilden hehe). Jag verkligen älskar dem! Jag är inte så överdrivet förtjust i yoghurt i vanliga fall, visst jag kan äta det men det är ingen favorit. Då jag var i Schweiz förr förra sommarn och sommarn som var köpte jag alltid och åt kvarg, där hade dom hur många olika sorter som helst, det var bara att välja och vraka. Skillnaden mella kvarg och yoghurt är väl att kvarg är fetare och mycket tjockare i konsistensen. Mums säger jag bara!



Kommentarer
» ANGIE

Tack så mycket! :P

» Carro

Haha jag gillar typ Hänt Extra och de tidningarna :P

» Diana

Jag gillar också Chic! Tycker de har en bra blandning, samtidigt som de e en modetidning har de även lite kändisgrejs, bra artiklar osv. =) Tycker de e roligt att de har mycket inspirationsbilder :) Så får nog härma dig där lite ;) Jag gillar även Sofies mode och Veckorevyn och Solo =)


Kom ihåg






Trackback